ღღღ تولدم مبارک ღღღ

 

 

سلام سلام سلام

 

  

                  

خیلی خیلی خوش اومدین

             

              نمی دونم چی بنویسم 

 

                                                

                              آخه فکر می کنم اونوقت خودمو

 

                                                       خیلی تحویل گرفتم!!!!!!!

 

  فقط واسه همه شماوخودم آرزوی سلامتی وسربلندی دارم.

 

 

 

 

 

کاشکی میتونستم راستی راستی کیک تولدمو بهتون بدم اما خب نشد

 

عوضش عکس کیکو میذارم:

 

 

فوووووووت ، فوووووووت ، فوووووووت ، فوووووووت ، فوووووووت ، بیا شمعها رو فوت کن !

تولد تولد

 تولددددددددددم مبااااااااارک

خب دیگه حالا نوبتی هم که باشه نوبت کادوهاس!!!

 

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

اینم تقدیم به همه دوستای گلم که قدم رنجه کردن و تشریف آوردن  تولد بنده حقیر،

امیدوارم خوش گذشته باشه.

 

 

 

راستی ببخشیدها کمی شلوغ بود آخه من خودم عاشق شلوغیم!!!!

 

همه تونو دوست دارم

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

niloofar
ساعت18:54---2 آبان 1391
ببخشید
دیره ولی
تولدت مبارک
با ارزوی سلامتی
};-};-};-};-};-};- };-};-


SHAHIN
ساعت23:44---23 مهر 1391
سلام بازم تولدت مبارک.خیلی قشنگ وشادبوداین صفحت.باورکن که من احساس کردم به یک تولدواقعی رفتم.واقعا خسته نباشی.میدونم براش خیلی زحمت کشیده بودی گلم.موفق باشی گلم};-

باران
ساعت16:33---22 مهر 1391
سلام عزیزم تولدت مبارک ببخش اگه دیر اومدم ....


وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی

تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی

خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته

با تو دنیای پر از درد ، واسه من مثل بهشته

روز میلادت مبارک عزیزترینم .



vahid
ساعت8:30---21 مهر 1391
سلاممممممممم
تولدت مبارک عزیزمممممممم
برات بهترین ها رو ارزو میکنم };-};-};-
X
شرمندم که نتونستم دیروز بیام آخه تا ساعت 11 سره کار بودم


bi hamta
ساعت15:31---20 مهر 1391
salam tavalodet mooooooooooooooooobaaaaaaaaaaaaaaaaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa k dos jonam};-};-};-};-

داداش سعید
ساعت15:03---20 مهر 1391
اول از همه دورا دور تولدت مبارک
دوم اینکه شما با افتخار لینک شدید
سوم اینکه چرا منو دعوت نکرده بوددددددددددی!
باهات قهرم


lev
ساعت14:43---20 مهر 1391

{-99-}تــــــــــــــــــــــول ـــــــــــــــــــد{-99-}

{-99-}تـــــــــــــــــــولـــــ ــــــــــــــد {-99-}

{-98-}{-98-}{-99-}تــــــــــــــــــ ـولـــــــــــــــــــدت مـــــــــــــــــــبـــــــــ ــــــــــارک اجی{-99-}{-98-}{-98-}
{-98-}{-98-}{-98-}{-98-}{-98-}{-98-}{-102-}{-102-}{-98-} {-98-}{-98-}{-98-}{-98-}
{-t10-}


رز
ساعت11:59---20 مهر 1391
باز کن پنجرهها را که نسیم

روز میلاد اقاقی ها را

جشن میگیرد

و بهار

روی هر شاخه کنار هر برگ

شمع روشن کرده است

لمس بودنت مبارک



سلام آجی جون،تولدت مبارک،امیدوارم 1000ساله شی..ولی فقط یه گله از دستت دارم، تو به من میگی پنج شنبه بیا پیشم تولد داریم اونوقت خودت 2شنبه پست تولدتو گذاشتی؟خیلی بدی..در هر صورت تولدت مبارک باشه قربونت برم الهی.دوست دارم
پاسخ:اخ اخ شرمنده ولی باور کن خودمم رو دستی خوردم از این وبم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


یگانه
ساعت10:59---20 مهر 1391
سلام عزیزم تولدت مبارکبیا شمعارو فوت کن که صدسال زنده باشیامیدوارم زندگی موفق داشته باشی وزیرسایه خدا به همه آرزوهات برسی.ایام به کامتقدیم به شما@} ;-

مريم
ساعت10:58---20 مهر 1391
سلام ممنون از نظر سنجيت وبلاگت خيلي قشنگه

Nasibeh
ساعت9:43---20 مهر 1391
تو کجا از شلوغی خوشت میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آهان نکنه منظورت از این آویز ماویزا و زانگیر زونگرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!=D D
خیلی دوستت دارم یه دونه ی من


Nasibeh
ساعت9:40---20 مهر 1391
¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶

Dougum gununn kutlu olsun benim kucuck ablam


khodam(دودوست شیطون)
ساعت8:42---20 مهر 1391
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
برات بهترینارو آرزو میکنم عزیزدل
اینام کادوت


فاطمه
ساعت13:40---18 مهر 1391
تولدمبارك سلاله جون
ممنون كه منوبراتولدت دعوت كردي
اميدوارم تولدصدسالگيت روبرات بگيرم وتوبادندوناي ريخته شمعهارو فوت كني


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 20 مهر 1391برچسب:, | 10:2 | نويسنده : solaleh20 |