درد و دل با خدا

به خدا گفتم "خسته ام" گفت : " لا تنقطوا من رحمه الله ... از رحمت خدا ناامید نشوید."
گفتم : " هیچ کسی نمیدونه تو دلم چی میگذره" گفت : " ان الله بین المرء و قلبه ....
خدا حائل است میان انسان و قلبش."
گفتم : " هیچ کسی رو ندارم." گفت : " نحن اقرب الیه من حبل الورید... ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم."
گفتم : " ولی انگار اصلا منو فراموش کردی" گفت : " فاذکرونی اذکر کم ... منو یاد کنيد تا یاد شما باشم."



نظرات شما عزیزان:

مبشر صبح
ساعت9:28---22 ارديبهشت 1391
روز محشر كار ما با فاطمه (س) است

نقش پیشانی ما یا فاطمه (س) است

از كرامت بر جبین ما همه

ثبت كن هذا محب الفاطمه (س)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, | 10:8 | نويسنده : solaleh20 |