از خدا پرسیدم ؟؟؟

 

 

از خدا پرسيدم:

خدايا چطور مي توان بهتر زندگي کرد؟

خدا جوب داد:

گذشته ات را بدون هيچ تاسفي بپذير

با اعتماد زمان حالت را بگذران

و بدون ترس براي آينده آماده شو.

ايمان را نگهدار

و ترس را به گوشه اي انداز

.شک هايت را باور نکن

و هيچگاه به باورهايت شک نکن

زندگي شگفت انگيز است.



نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت20:00---13 مهر 1391
بچه که بودیم ، بستنی مان را گاز می زدند ، قیامت برپا می کردیم…
چه بیهوده بزرگ شدیم…
روحمان را گاز می زنند می خندیم!!!


باران
ساعت18:27---13 مهر 1391
خدایا به من بیاموز دوست بدارم کسانی را که عاشقم هستند زیرا که دوستی برتر از عشق است...

khodam(دودوست شیطون)
ساعت13:46---12 مهر 1391


یگانه
ساعت11:26---12 مهر 1391
سلام عزیزیم ساغول وشاد یاشا
دلهای پاک هرگز خطا نمی کنند سادگی می کنند وامروزه سادگی پاکترین خطای دنیاست


ساعت9:07---12 مهر 1391

سلام برا خنده بود توي اس ام اس ها بود به نظرم جالب اومد گفتم بقيه ذهم بخندن

دانشگا راه افتادن نمیخواد این شخصیت آدماست که ...

پاسخ: منم صرفا واسه شوخی گفتم؛ دقیقا حق با توئه و منم موافقم.



lev
ساعت22:34---11 مهر 1391
سلام دوست خوبم ..

منونم که بهم سر زدی و نظر دادی .. ویت خوشله و عالی..
دوباره هم بهم سر بزن


mahdiba (باران عشق) " مهدیبا "
ساعت22:23---11 مهر 1391
سلام سلاله جان.
از بازدید شما متشکرم.
از اینکه نتونستی تصاویر رامشاهده کنی متأسفم. من چک کردم لینک و آدرس سالم بود.
اکر باز هم نتونستی خبر بده تا به آدرس ایمیلت بفرستم.بزودی اگر در خبرنامه باران عشق ثبت نام کرده باشی مطالب را برای شما به ایمیلت ارسال خواهم کرد.
منتظر حضور پر مهرت هستم . . .
میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند. بعضی ها مثل " ب " برات میمیرند، مثل " د " دوستت دارند، مثل " ع " عا شقت میشوند، مثل " م " منتظر می مونند تا یه روز مثل " ی " یارت بشن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, | 17:56 | نويسنده : solaleh20 |