مادربزرگ و من

مـــــادر بزرگ خيال مي کند 
هرچـه بيشتر برايش قــرص بنويسند بيشتر زنـــــده ميمانـد ! 
مثل مَــــن .. 
کــه خيال مي کنـم هر چـه بيشتر برايت گريه کنم.. 
زودتر برمي گردي



نظرات شما عزیزان:

iran
ساعت18:06---29 دی 1393
مادربزرگم یه دختریو واسه ازدواج به عموم معرفی کرده،حالا عموم:نع مامان،خوشم نمیاد،قدش کوتاهه
مادر بزرگم:پسرم دختر باید عاقل باشه(بادست اشاره کرد به من)الان این نردبون ریقو رو ببین!من:0
نه جمال داره،نه کمال،نه اخلاق!عقلم توسرش نیست!!
ولی قدش بلنده!پسرم برات مثال زدم ک بدونی همه چی ب قد نیس،ادم قدبلند بیشعور(اشاره به من)بسیاره!!!
من:-////////
دختره ^_____^
عموم:-0
مادر بزرگ))))
خو لامصب میخوای مثال بزنی چرا من بدبختو میبری زیر رادیکال!
بدون شرح=))
پاسخ: جل الخاااااااااااااااااااااالق حرفی ندارم منD:


iran
ساعت18:04---29 دی 1393
دقیقا کسی رو ک منتظرشی نام ببر=))
پاسخ: نمیگم بمان سوزان سوزان=))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 18 دی 1393برچسب:, | 13:14 | نويسنده : solaleh20 |