یک بغل حرف

 

یک بغل حرف ولی محض نگفتن دارم

روح نفرین شده ای در قفس تن دارم

در رگ و مویرگم درد به خود می پیچد

تو ولی فکر بکن قلبی از آهن دارم

ساکتم حرف ولی پشت سکوتم کم نیست

بسته لب هام نخ صبر به سوزن دارم

بیخودی سعی نکن درد مرا درک کنی

این جنون را توی این شهر فقط من دارم

قطره ای بودم و مرداب شما حبسم کرد

به زمین می رروم آخر تب رفتن دارم

حیف فریاد مرا به بغض به یغما برده

یک بغل حرف ولی محض نگفتن دارم

 



نظرات شما عزیزان:

12131415
ساعت22:25---8 ارديبهشت 1393
یک بغل حرف ولی محض نگفتن دارم




-------------------------------------------------------- --------
زیبا بـــ ـــود خیــ ــــلی ... ممنون که هنوزم بهم سر میزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:, | 11:47 | نويسنده : solaleh20 |