ای خدا...

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

         رشته ها  را  پنبه کردم ای خدا

دیده ها  را  سخره کردم بارها

روشنی  را تیره کردم ای خدا

     روز را من شب   به چشمم خوش تر است  

                                     شب  پرستی  پیشه کردم ای خدا

        بارها  بختم ز نو بیدار شد 

                                                      هم خلایق ، هم ملایک جملگی  در  کار شد

         لیک از  روی هوا  و کبر  و خود خواهی  و مکر

                                                                     خود  لگد  بر بخت  خود،  هم رو  سیاهی  ای  خدا

          تا  کجا  باید  دلم گیر  و  اسیر شیطنت

                                                                                          آبرویی  هیچ  مانده  از  برای  خویش  و  خویشان  ای  خدا...

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 



نظرات شما عزیزان:

فائزه
ساعت20:47---8 شهريور 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااام
ببخشید دفعه قبل وبت نذاشته بودی ادرست یادم نبود بله عزیزم لینکت کردم توام...........................


رزی
ساعت22:47---7 شهريور 1391
بی هیچ صدائی می آیند
زمانی که نمی دانی
در دلت یک مزرعه آرزو می کارند و...
بی هیج نشانی از دلت می گریزند
تا تمام چیزی که به یاد می آوری
حسرتی باشد به درازای زندگی
چه قدر بی رحمند رویاهـا ...


Nasibeh
ساعت12:05---2 شهريور 1391
سلام؛
قالب وبت خیلی خوشگل شده خوب شد عوضش کردی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, | 14:12 | نويسنده : solaleh20 |