درد دل...

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سلام

            این روزا این اخبارو شاید خیلی از اینجا و اونجا شنیده باشید که زلزله ای در شهرهای استان آذربایجان شرقی(استان عزیزم) رخ داده، من نمیخوام این خبرو دوباره تکرار کنم فقط میخوام بگم که واقعا سخت وحشت ناک و رعب انگیز بود و با اینکه سه  روز ازش می گذره هنوزم تمام تنم می لرزه و شبا نمی تونم بخوابم و همش فکر می کنم که داره زلزله می شه!!! از اون روز به بعدم تب کردم و...  با اینکه فاصله اش تا خونه ما حدود 150، 200 کیلومتره خیلی خوب احساسش کردیم مثل اینکه همین جا اتفاق افتاده پس عجیب نیست که استان های دیگه هم حسش کردن...

الان به جرأت می تونم بگم که درک می کنم مردم عزیز بم چی کشیدن هرچند سردی هوای اونجا مزید بر علت بود ولی عوضش ماه رمضون تو این هوای گرمم کم از زمستون نداره...

 

در هر صورت هر کدوم سختی خودشو داره و نمی شه گفت کدومش سخت تره...

فقط از خدای خوبم تو این ماه عزیز می خوام که مشکل هم استانی های گلم هر چه زودتر بر طرف بشه و این پس لرزه ها هم تموم... و این که هیچ جای کشور عزیزم این واقعه تلخو تجربه نکنن..... آمین

 

شمام دعا سر سفره افطارو موقع سحری یادتون نره و دریغ نکنین...... ممنون

 

راستی نمی دونم کی دوباره جرأت می کنم پشت کامپیوتر بشینم و وبمو آپ کنم و به دوستای گلم سر بزنم ولی امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفته.... بازم التماس دعا

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت23:57---29 مرداد 1391
واقعا خیلی تلخ بود و بدتر از اون اینه که درست امدادرسانی نشه...

رز
ساعت23:51---27 مرداد 1391
حضورت در قلبم مثل نفس کشیدن است ...
آرام ...
بیصدا ...
اما همیشکی ...!


roz
ساعت16:30---24 مرداد 1391
merciiiiiiiiiiiiiiiiiii ajie golam ,, kheyliiiiiiiiii dooooooooooseeeeet daram.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, | 16:17 | نويسنده : solaleh20 |