پیامی از طرف خدا:


امروز همه ی مسائلت را به من بسپار

 

من آنها را حل می کنم،


تنها آرام باش و پاک،


و شاد زندگی کن؛


اینگونه بیشتر دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

تنهای شیطون
ساعت12:56---22 تير 1392


SHAHIN
ساعت22:55---21 تير 1392
=========================
گاهی با خود فکر میکنم...

آمدنم را گریستم ،

اما آیا ؛

رفتنم را خواهم خندید؟

نمی دانم ؛

اما میدانم که آن را

چگونه بودن و چگونه ماندنم مشخص خواهد کرد ...

آری گاهی ساعتها با خود...

فکر میکنم... فکر میکنم... فکر میکنم...

(¯`v´¯)
.`•.¸.•´ ?
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´
-------------------------------------------
سلام سلاله جان.ممنونم كه سرميزني عزيز.اميدوارم نمازروزه هاي شماهم قبول درگاه حق باشه گلم.مرسي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 21 تير 1392برچسب:, | 17:20 | نويسنده : solaleh20 |