حکایت وقت رسیدن مرگ

 مرگ : نه اصلا راه نداره. همه چی طبق برنامست. طبق لیست من الان نوبت توئه ...
اون مرد گفت : حداقل بذار یه شربت بیارم خستگیت در بره بعد جونمو بگیر ...
مرگ قبول کرد و اون مرد رفت شربت بیاره ...

توی شربت 2 تا قرص خواب خیلی قوی ریخت ...
مرگ وقتی شربته رو خورد به خواب عمیقی فرو رفت ...
مرد وقتی مرگ خواب بود لیستو برداشت اسمشو پاک کرد و نوشت آخر لیست
و منتظر شد تا مرگ بیدار شه ...

مرگ وقتی بیدار شد گفت : دمت گرم داداش حسابی حال دادی خستگیم در رفت!
بخاطر این محبتت منم بیخیال تو میشم و میرم از آخر شروع به جون گرفتن میکنم!

نتیجه اخلاقی : در همه حال منصفانه رفتار کنیم و بی جهت تلاش مذبوحانه نکنیم !


نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت23:57---22 تير 1392
:):):):):):)خیلی جالب بودمنم عزائیل اومدبهش شربت میدم بخوره

مطهره
ساعت21:54---22 تير 1392
تنهایی یعنی یه وقتهایی هست میبینی فقط



خودتی و خودت!!!



رفیق داری…



همــــــــدرد نداری!!!



خانواده داری…



حمــــــــایت نداری!!!



عشق داری…



تکیـــــــــه گاه نداری!!!







مثل همیــــشه….



همه چــــــی داری…



و هیـــــچی نداری!!!


.........
ساعت10:24---21 تير 1392
خدایا...
شکسته شدن را آموختم ولی شکستن را هرگز
شکنجه شدن را آموختم ولی شکنجه کردن را هرگز
اذیت شدن را آموختم ولی اذیت کردن را هرگز
اموختم با نگاهی خرد شوم ولی خرد نکردم هرگز
اموختم شرمنده شوم ولی شرمنده نکنم هرگز
تحمل کردن را آموختم و لی تحمیل نکردم هرگز

به اجبار:
خندیم ...

گریه کردم... ماندم...
رفتم... ندیدم...
و دیدم ...

ولی هرگز به زور نخواستم برایم انجام بدهند.
خدایا بازم مانده تا بکشم ازین روزگار سختی ها را .

ولی نکشانم به کسی انها را
هنوز توان دارم ...
ای روزگار اگر هست دریغ نکن...
من همیشه هستم...
خوشی مال من نیست ...

خو گرفتم با نا خوشی ها...
باز اموختنی هست تا بیاموزم؟؟؟!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, | 1:15 | نويسنده : solaleh20 |