خدای من...

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

معبودا!

          مرا به بزرگی چیزهایی که داده ای آگاه و راضی کن تا کوچکیه چیزهایی که ندارم آرامشم را برهم نزند......

 

خدا میگه:

اگه سرتو انداختی پایین و رفتی هر چی سرت اومد گردن خودته،

پس یه نگاه به بالا بکن.........

 



نظرات شما عزیزان:

قاصدک
ساعت11:07---6 تير 1391
اهل بیت (علیهم السلام) می فرمایند:
شما آنچه را علم داري عمل كن خداي‌ تعالي آن چه را علم نداري به شما خواهد داد. اين يك نكته‌اي ظریف است که ما آن چه را که از مسلمات دين‌ است و روشن؛وقتی به عمل آراستیم، نتیجه این عمل صالح نیل به علم الهی است که بس با ارزش و قیمتی است...


مبشر صبح
ساعت10:34---6 تير 1391
خدایا،کرامت از کریمان هست و شنیده ایم کریم دست دراز شده را خالی برنمیگرداند...
ضعفایی چون ما، دست نیازشان هماره به سوی توست...
هماره در پس هوای تو...
هماره در پس تــــــــــوست...
مباد دست های کوچک مان را ز نگاهت محروم کنی که این محرومیت، امضای حکم نیستی مان شود!
که کوچکان را چه به تنبیه های بزرگ...
ما را نیم تندی نگاهت بس...
خدایا دریافتم که بد کردم!
همین دریافت برای عمری تنبیه مرا بس است...
بیش از این طاقت هجرانت نیست مرا...
نیازم بخر...که مرا دیگر نازی نیست...
دریاب که از عمق وجودم تو را میخوانم.
اجابتم میکنی خدای من؟
رب من، با من حرف بزن...
دیگر یارای تحمل سکوتت نیست مرا...
با من حرف بزن...
تشنه ی اجابتم!

بایه پست جدید به روزم
مننتظر نظرات زیبایتان
یا زهرا
التماس دعا[گل]


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 4 تير 1391برچسب:, | 16:15 | نويسنده : solaleh20 |