قلب من خانه ی خداست

 ممکن است گاهی بیفتم و بلغزم اما هرگز در سقوط تنها نمی مانم


خداوند هست و مرا بلند می کند... چون...

 


قلب من خانه ی خداست


شاید گاهی رنج بکشم اما هرگز در این رنج کشیدن تنها نمی مانم

 


پروردگار مرا از رنجها رها می کند...چون...

 


قلب من خانه ی خداست


خوشحالم برای اینکه میدانم هرگز تنها نیستم

 


خداوند همواره با من است...چون...

 


قلب من خانه ی خداست...


نظرات شما عزیزان:

SHAHIN
ساعت13:21---21 فروردين 1392
=========================
نابينـــ♥ــــا به مـــــــ♥ـــاه گفت : دوســـــ♥ـــتت دارم

مـــــ♥ـــاه گفت : چه طـــ♥ـــوري ؟ تو که نمــ♥ـــي بيني .

نابيـــــــ♥ــــنا گفت : چون نمي بينـــــ♥ــمت دوستــــــ♥ــــــت دارم .

مـــــ♥ــــاه گفت : چــ ــ ♥ـــ ــرا ؟

نابــــــ♥ـــينا گفت : اگر مي ديدمـــ♥ـــــت عاشق زيباييــــــ♥ــــت مي شدم

ولي حــــــالا که نمي بيـــ♥ــــنمت

عاشـق خودت هســـ♥ــــتم

(¯`v´¯)
.`•.¸.•´ ?
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´

=======================
سلام سلاله جان.خیلی زیبــابودبهت تبریک میگم گلم وخسته نباشید.ممنونم که سرزدید"موفق باشید


lev
ساعت23:51---20 فروردين 1392
انـصـــآفــــ نـيـستــــــ
کــه دُنـيــآ آنـقـَـدر کـوچَـکـــــ بـآشـَــد
کــه آدَمـ هــآي تـکـرآري رآ روزي صـَـد بــآر بــِبـيـنــي
و آنـقـَـدر بـُزرگــــــ بــآشَــد
کــه نـَتـَـوآنـي آن کَـسـي رآ کـه دلـَتـــــ مـيـخواهــَـد،
حـَـتــي يـِکــــ بــآر بـبــيـنــــي


قلب من خانه ی خداست...




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, | 16:44 | نويسنده : solaleh20 |