سوال من از خدا؟؟؟؟؟

 

         گفتم خدایا سوالی دارم

گفت: بپرس...

پرسیدم چرا وقتی شادم همه با من میخندند ولی

 

وقتی ناراحتم کسی با من نمی گرید؟!

جواب داد:

شادی را برای جمع کردن دوست آفریده ام ولی

 

غم را برای انتخاب بهترین دوست



نظرات شما عزیزان:

lev
ساعت22:54---17 اسفند 1391
ﮔﺎﻫﯽ ﻭﻗﺘﻬﺎ ﭼﻪ ﺳﺎﺩﻩ ﻋﺮﻭﺳﮏ ﻣﯿﺸﻮﯾﻢ! ﻧﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﯿﺰﻧﯿﻢ ﻧﻪ
ﺷﮑﺎﯾﺖ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ﻓﻘﻂ ﺳﮑﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﮐﺴﯽ ﻧﺪﺍﻧﺪ ﺩﺭ ﺩﻟﻤﺎﻥ
ﭼﻪ ﻣﯿﮕﺬﺭﺩ !


مطهره
ساعت16:42---15 اسفند 1391
سلام عزیزم
مرسی به خاطر نظرت
مطلب خیلی قشنگی بود
بازم منتظرتم بای


مطهره
ساعت16:41---15 اسفند 1391
سلام عزیزم
مرسی به خاطر نظرت
مطلب خیلی قشنگی بود
بازم منتظرتم بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, | 14:15 | نويسنده : solaleh20 |