بعد یه مدتی که اومدم نت و داشتم به وبای شما دوستان سر میزدم رفتم وب بهترین دوستم یه مطلبی خوندم که خیلی حالمو دگرگون کرد من دیر فهمیدم وگرنه یکی دو هفته ای از اتفاقه میگذره ولی خیلی ناراحت شدم.

خداجونم خودت میدونی چی میخوام دیگه به زبون نمیارم فقط یه لطفی بکن و منت سرم بذار و مثل همیشه مستجابش کن.

ممنونم خدا جووووووووووووووووووووووووون



نظرات شما عزیزان:

موبایل مجانی
ساعت4:36---12 بهمن 1391
با سلام!
همکار گرامی اگر طالب ابن هست که با کمترین هزینه بهترین گوشی را داشه باشید لطفاً یه سری به وبلاگ من بزنید!
اموزش هایی در این زمینه اونجا هست که میتونه برای شما مفید باشه!
امید وارم استفاده کنید!
وبلاگ:http://www.freeiphone5.parsiblog.com
با تشکر!


abbas
ساعت1:36---8 بهمن 1391
با سلام


گاهی برای دلم دل تنگ میشوم
گاهی مثل مداد مشکی پر رنگ میشوم

با هرگناه فاصله میگیرم از شما
دارم شبیه مردم دل سنگ میشوم…

کلیک کنید و عضو بشین

http://feedburner.google.com/fb/a/mailverify?uri=abbasonl ine


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 13:13 | نويسنده : solaleh20 |