خودمونی

این چند وقته خیلی اتفاقای عجیب غریب افتاد برام میخوام چند تاشو بگم که ......

اولیش اینکه: درست یه هفته مونده به امتحانام صبح که از خواب بیدار شدم که برم سر درسام به تپش قلبی اومد سراغم که نگو و نپرس!!! سرم گیج میرفت، دست راستم یه دردی میکرد؛ خلاصه گرفتیم خوابیدیم که شاید درست شه ولی نشد! عصری رفتیم دکتر، چی بگه خوبه؟؟؟ گفت پاشو جول و پلاستو جمع کن برو خونه هیچیت نیست از استرسه(یکی نیست بگه کدوم استرس از صبح دارم میمیرم)

دومیش: روز قبل اولین امتحانم تو خواب که داشتم پهلو به پهلو میشدم دستم یه تقی کرد که از خواب پریدم یه دردی میکرد که نزدیک بود از حال برم اصلا نمیشد تکونش بدم، دوستم زنگ زد که چه خبر خوندی؟ منم جریان دستمو گفتم، گفت اون حتما در رفته!!! مردم از نگرانی دیگه! رفتیم شکسته بندی گفت رگ به رگ شده

سومیش: روز دوم امتحانام داشتیم میرفتیم تو آژانس با دوستم مشغول خوندن بودیم که یهووووووووووو با کله رفتیم تو صندلی!!!!!!!!!!!! پهلوی من خورد به پیچ شیشه بازکن، دوستمم پاش کجا خورد نفهمیدیم فقط خیلی درد میکرد

بقیه اش هم نمیگم این همه درد و مصیبت یه جا نوبره والا!!!!!!!!!!!

حالا چرا یه جا آوار شدن رو سر من؟ الله اعلم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 11:34 | نويسنده : solaleh20 |