سلام

اگر بار گران بودیم و ر فتیم

اگر نا مهربان بودیم و رفتیم

 

خب دیگه مصیبت ما هم شروع شد!!!!!!!!!!!!!!(امتحانا رو میگم)

نمی دونم کی دوباره بیام ولی تا دو هفته اول بهمن میرم

و اگه عمری باقی باشه بر می گردم

دلم واسه همتون تنگ میشه

خیلی دوستتون دارم

راستی دعا یادتون نره ها



نظرات شما عزیزان:

م صادقي
ساعت15:25---6 اسفند 1391
سلام سلاله جان وبلاگ زيبايي داري با مطالبي جالب موفق باشي
ممنون كه بهم سر زدي بازم منتظرتم دوست داشتي خبرم كن لينكت رو بزارم تو وبلاگم


تنهای شیطون
ساعت23:33---21 دی 1391
گلم جون خیییییلی باحالی عسیسم
وبتم باحاله پیش یه باحال دیگه که تنهای شیطون باشه هم بیا


lev
ساعت23:38---8 دی 1391
من خدایی دارم، که در این نزدیکی است

نه در ان بالاها

مهربان، خوب، قشنگ

چهره اش نورانیست

گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ساده من

او مرا می فهمد

او مرا می خواند، او مرا می خواهدمن خدایی دارم، که در این نزدیکی است

نه در ان بالاها

مهربان، خوب، قشنگ

چهره اش نورانیست

گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ساده من

او مرا می فهمد

او مرا می خواند، او مرا می خواهد


lev
ساعت21:59---22 آذر 1391
ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺵ
ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﺍﻱ ﻛﺴﻲ ﻣﻬﻢ ﺑﺎﺷﯽ
ﺍﻭ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺭﺍﻫﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﻭﻗﺖ
ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﺑﺮﺍﻳﺘﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻳﺎﻓﺘـــــــ ...
ﻧـــﻩ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺍﻱ ﺑﺮﺍﯼ ﻓﺮﺍﺭ ﻭ ﻧــــﻩ ﺩﺭﻭﻏﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮﺟﯿﺢ .


باتوولي تنها
ساعت15:31---22 آذر 1391
طلا باش…
تا اگه روزگار آبت کرد,
روز به روز طرح های زیباتری از تو ساخته شود!
سنگ نباش…
تا اگر زمانه خردت کرد,
تیپا خورده ی هر بی سر و پایی بشوی


رز
ساعت0:05---22 آذر 1391
دوست دارم بدانی هر روز که پلک هایم را باز میکنم چشمانم به دنبال چه میگردد
اولین چیزی که چشمانم دوست دارد ببیند این است که جایت کنارم خالی نباشد
همین


رز
ساعت0:02---22 آذر 1391
تمام شد . . .
به جز این اشکها ،
برای باختن ،
دیگر چیزی ندارم...
بریزم به پایت، می مانی؟


رز
ساعت0:00---22 آذر 1391
تمام شد . . .
به جز این اشکها ،
برای باختن ،
دیگر چیزی ندارم...
بریزم به پایت، می مانی؟


فاطمه
ساعت20:33---21 آذر 1391
سلام عزيزم اميدوارم موفق باشي وتااينجاش موفق شده باشي
به هرحال برات آرزوي موفقيت دارم


lev
ساعت21:15---17 آذر 1391
كاش آنقدرقدرتمند بودم كه دنيارابه كامت بچرخانم، اما كسي راميشناسم كه قادر مطلق است، ازاوميخواهم برايت بهترينهارا.

ژیلا
ساعت10:49---17 آذر 1391
سلام اجی خوبی ایشالا موفق باشی خانومی منتظرتیم عزیزم

ژیلا
ساعت10:44---17 آذر 1391
سلام عزیزم خوی اجی ایشالا موفق باشی خانومی
منتظرتیم زود بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 16:43 | نويسنده : solaleh20 |