قصار

http://up09.persianfun.info/img/91/9/naghle-ghol_1/Sokhanan_009.jpg

 

http://up09.persianfun.info/img/91/9/naghle-ghol_1/Sokhanan_014.jpg



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت13:59---12 آذر 1391
اگر کسی خوبی های تورا فراموش کند ،



تو خوب بودن را فراموش نکن . . .




bihamta
ساعت18:12---8 آذر 1391
در هیاهوی زندگی دریافتم...



چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت درحالیکه گویی ایستاده بودم



چه غصه هایی که فقط باعث سپیدی مویم شد، در حالیکه قصه ای کودکانه بیش نبود



دریافتم کسی هست که اگر بخواهد میشود وگرنه نمیشود



بهمین سادگی "کاش نه میدویدم و نه غصه میخوردم ...

فقط او را میخواندم"!






ali
ساعت16:38---8 آذر 1391
سلام/پستای اخرت زیباست دوسته من/یاعلی

lev
ساعت14:41---7 آذر 1391
دروغ بگو ؛ تا باورت کنند….!!
آب زیر کاه باش ؛ تا بهت اعتماد کنند….!!
بی غیرت باش ؛ تا آزادی حس کنند ….!!
خیانت هایشان را نبین ؛ تا آرام باشند ….!!
کذب بگو ؛ تا عاشقت شوند……..!!
هرچه نداری بگو دارم , هر چی داری بگو بهترینش را دارم ….!!
اگر ساده ای ؛ اگر راست گویی ؛ اگر باوفایی …. اگر با غیرتی !
اگر یک رنگی …. همیشه تنهایی … !!! همیشه تنها …….!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:, | 13:52 | نويسنده : solaleh20 |